//CLICK!


Hello Stalker! Im Anis Aisyah , Shortform , Anisah ! and im 15 years young from Earth. Follow me taww !! Jangan lupa tinggalkan kata2 di cbox tu !


♫ MySelf
♪ MyTips
♫ MyVVIPs
♪ MyStory






Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0ther : <3 | <3
Ezze
header: Ezze

Older Post | Newer Post
Tuhan, Mohon kuatkan aku
Saturday 20 June 2015 | 06:45 | 0 Stalker(s)
 
Bismillahirrahmanirrahim
 
Aku tahu dalam hati setiap perempuan
mesti akan ade rasa nak pakai tudung labuh,
cuma keberanian dan kekuatan sahaja yang tidak hadir bersama
Tipu kalau seorang perempuan tu takde keinginan
atau teringin nak pakai tudung labuh
 
Aku bukannya full time pakai tudung labuh dekat luar
memang aku tak layak nak cakap pasal benda nie
tapi aku nak share apa yang aku rasa dan yeah
satu perasaan yang tak dapat nak digambarkan
 
kekadang aku rasa mcam teruk dgn diri sendiri
whylah aku tak dapat nak bertahan dengan tudung tu
Biasalah manusia memang selalu failed dgn nafsu
aku pun sama lagi2 bab fesyen nie semua sob sob
 
*tetiba keluar lagu background taubat seorang hamba lagilah sob sob
 
Bila pakai tudung labuh dekat luar aku rasa TENANG.
satu ketenangan yang tak dapat aku ucapkan
aku rasa SELAMAT seolah olah ade perisai
yang paling penting tak payah nak risau pasal aurat
tudung labuh of course lah tak jarang bukan macam shawl
shawl kena pakai dua tiga lapis bagi tanak nampak itulah inilah.

Kekadang rasa nak menjerit satu kuala lumpur nie
rasa macam kenapalah aku tak dapat bertahan
bila seorang perempuan itu pernah bertudung labuh dekat luar
dia akan rasa janggal untuk pakai tudung lain bila keluar
i admit it memang aku rasa janggal dan awkward pada mula2

Ya Tuhan perasaan aku bercampur baur sekarang nie
moga Ramadhan nie aku dapat didik kembali hati ini
hati nie dah menyimpang jauh dari Tuhannya
mungkin ini masanya untuk kembali ke dunia yang nyata
lama sangat dah aku hidup bermimpi mungkin

Buat kengkawan aku kat luar sana yang ade rasa sama cam aku
aku doakan korang lebih tabah daripada aku
aku doakan korang lebih kekal bertahan dengan tudung labuh tu
aku doakan korang lebih berkasih dengan tudung tu
jangan jadi macam aku

Bila kita pakai tudung labuh imej agama yang kita bawa lebih besar
bila pakai tudung labuh akhlak kena jaga
tuturkata dan butir bicara memang kena jaga ketat-ketat
aku dapat beza diri aku dulu dan sekarang
aku doakan korang lebih tabah daripada aku
good luck girls!

      *Tuhan,andai bidadari syurga itu bukan aku salah seorang drpdnya
cukuplah aku sekadar penghuninya sahaja.
walaupun sebenarnya aku rasa aku tak layak. langsung.
 
                                                                             -2 Ramadhan 1436-
                                                                     -20 June 2015-