//CLICK!


Hello Stalker! Im Anis Aisyah , Shortform , Anisah ! and im 15 years young from Earth. Follow me taww !! Jangan lupa tinggalkan kata2 di cbox tu !


♫ MySelf
♪ MyTips
♫ MyVVIPs
♪ MyStory






Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0ther : <3 | <3
Ezze
header: Ezze

Older Post | Newer Post
Aiman yang The Best!
Thursday 19 December 2013 | 19:54 | 0 Stalker(s)
ASSALAMUALAIKUM,
Okay, sebelum tu nak cakap mesti seorang insan yang berama Aiman'Aqilah sedang tersenyum
melebar tengok tajuk dekat atas tu *konfem hidung dah kembang kempis

Aiman dah senyum meleret tuh!
Okay, cerita dia macam nie, semalam kol aiman ajak pergi the mines,
mula2 dah nak jadi pergi dengan amirah tapi ayah aiman tak bagi pulak *i felt so sad and i reda
lepas itu saya tidur dan bangun pagi macam biasa dan masa nak bersiap tu mak tanya,
"Aiman pergi tak?" dengan sedihnya saya cakap "tak"

Tak ke sedih tu?
Lepas tu mak saya suruh kol Aiman sebab nak cakap dengan mak Aiman.
tapi malangnya mak dengan ayah aiman takde dekat rumahh,
tapi yang bestnya tiba-tiba ayah aiman bagii , yeaaahh!! *i don know aiman sembur apa.heheh
Rasa macam nak menjerit pun adaa*yes!yes!
Lepas makan kenduri ( kita makan dekat dua kenduri. Aiman makan banyak gilaa!)
Hahahhahaha. Seronok tak terkata.
Nak pergi The Mines tu sikit punya JAMMED!!
Saket hati kot tersadai jam dekat 2 jam!! Benci benci benci!
Dok kol Che tak angkat2. Naseb baik kol syakirah dia angkat dan tolong kami.
*Ayah saya mase tuh dah panas aje mukanya, seramm maa!
Dalam kereta tetiba abah bukak cerita pasal kawenn*takde keje.
Abah cakap kalau dah besar tetibe rasa nak kawen terus bagitau abah.
 Macam pelik je,macam pelik je abah nieee.
Aku teros dok gelak2 tapi abah cakap abah serius nie*tersentap darah ai!
Abah cakap kalau boleh aku dengan aiman ambik anak raja.
We can do what we want!
Aku nak porshe boleh dapat, aku nak bungalow 5 tingkat pun boleh dapat.
Tak masuk cerita shoppping lagi, Mao satu lori aku hangkut bawak balik rumahh.
Hahahahhahahahahhaha.


Nanti kitaorang jadi macam nie. Hehehe*Maybe lagi banyak kot.

Namun walaupun ape pun, kalau kaya mane pun seseorang itu tapi 
tak reti nak solat, tak reti nak baca Quran,
sorry to say lahh,aku memang tak berminat*aku carik yang soleh laah.
kau smoking lagilah aku tanak! Buat rosak anak aku dalam perut ajeee..
Okay, Balik kepada cerita . Dah sampai The Mines@Miecc
orang sikit aje kat dalam tu! Tapi jamm sampai nak buat orang muntaahhh,
Aku ade beli beberapa storybooks. tapi Aiman beli satu ajee.
Tahun depan aku nak pergi lagi tapi waktu malaamm,.
Baru syok orang tak adaaa!!Boleh kopakk duit abah aku buat, ahahahaha.
sekian sahaja daripada aku yang comel nie .
ASSALAMUALAIKUM.

 We're Muslimah Musketeers :)


Click! Clik! Click!
I'm Anis and beside me is Aiman :)