//CLICK!


Hello Stalker! Im Anis Aisyah , Shortform , Anisah ! and im 15 years young from Earth. Follow me taww !! Jangan lupa tinggalkan kata2 di cbox tu !


♫ MySelf
♪ MyTips
♫ MyVVIPs
♪ MyStory






Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0ther : <3 | <3
Ezze
header: Ezze

Older Post | Newer Post
Best ever Dude till Jannah . In Shaa Allah :)
Saturday 10 August 2013 | 23:26 | 0 Stalker(s)
ASSALAMUALAIKUM!
Aku buat post nie khas untuk sahabat baik aku ,
Nama dia pun macam aku jugakk ada AA , 
cuma bezanya aku ada NURUL dia pulak tak ada ,
Okaylahh aku tahu korang dah excited nak tahu , 
nama dia AIMAN AQILAH BT ABDUL TALIB .
Haa! Sama tak dengan nama aku ? cuma nama aku ada nurul aje ,
nama glamour aku kan ANIS AISYAH BT ABDULLAH
birthday kitaorang pun ada persamaan ,
aiman lahir pada 03.03.1999 , aku pulak lahir pada 04.04.1999
Nampak takk persamaannya tu ?? kitaorang nie ada tarikan yang tersendiri tau!
Tapi yang bestnya , perangai kitaorang nie opposite giler!!
Aku nie panas baran , aiman pulak alahai lembut wehh~
Aku nie jenis yang banyak mulut , aiman nie pulak jenis pendiam ,
Aku kalo tak suka sesuatu memang aku tunjuk , tapi aiman nie suka simpan .
Aku memang suka luahkan perasaan aku dekat aiman sebab aku tahu dia memang pandai jaga rahsia,
Aiman ni muka dia tenang je berbanding muka aku nie memang garang,
Aiman memang cantik aku pulak comel *nak juga masuk bakul angkat sendiri!
Tapi yang sama antara kitaorang nie ,
aku dengan aiman memang kaki shopping , kaki fashion dan kaki CAMERA!!
Kawan dengan aiman memang best! dia layan je perangai aku yang gila nie ,
Ada satu hari tuh, kunci loker aku tertinggal dekat rumah ,
aku minta tolong dengan budak satu aras aku ajak teman pergi jumpa warden
 tapi gaya dia mcm taknak tolong jer ,
jadi aku turunlah tingkat satu minta tolong dengan aiman ,
masa tu aiman tengah kemas barang dia yang banyak giler bersepah atas katil ,
dia sanggup biarkan barang2 dia yang bayank tu semata-mata nak tolong aku 
(aku rasa kalo orang lain buat dunno aje)
 Aiman memang  kawan aku yang baik , dia telinga aku yang setia mendengar ,
Aku bersyukur gilerr dekat Allah sebab bagi dia dekat aku ,
Aku satu class dengan aiman sejak darjah 1 sampailahh sekarang nie aku form 2 ,
aku start rapat dengan aiman masa aku darjah 3 ,
Aku dengan aiman punya taste yang sama ,
aku takut nanti aku dengan aiman berebut laki yang sama bila dah besar , 
*hahhaa , nie kes aku dah terlebih berangan nie
Tapi aku sayang kan aiman , andai kata nanti aku dgn dia suka laki yang sama
aku akan bagi dia dekat aiman sebab aiman dah banyak berjasa dalam hidup aku ,
Okaylah aku dah banyak giler bercerita pasal aiman nie ,
aku nak pergi solat zuhur nie dah nak dekat pukul 2 .
tapi sebelum tuh aku nak bagi dedication sikit dekat aiman .

My dedication to a girl named AIMAN AQILAH BT ABDUL TALIB :)
~Semoga anti berbahagia selalu disamping keluarga terchenta 
~May Allah always bless your life
~Terima kasih atas persahabatn kita
~Terima kasih kerana sudi menjadi pendengar saya yang setia
~Ana sayang anti sayang2~!
~Semoga title "DR." tu berjaya anti dapatkan 
~Selalu tabahkan diri anda!
~Andai satu hari nanti nak kawen , jangan lupa ajak ana!
~Semoga persahabatn kita nie Allah reda hngga ke syurga. Ameen 
~Terima kasih atas segalanya!

 Nie ada gambar aku dengan Aiman:)


 At Beliawanis Taman Melati with Aiman

Masa iftar tahun 2012 :)

 Memory at KLCC with Aiman :)

  
Anis Aisyah dan Aiman Aqilah :)