//CLICK!


Hello Stalker! Im Anis Aisyah , Shortform , Anisah ! and im 15 years young from Earth. Follow me taww !! Jangan lupa tinggalkan kata2 di cbox tu !


♫ MySelf
♪ MyTips
♫ MyVVIPs
♪ MyStory






Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0ther : <3 | <3
Ezze
header: Ezze

Older Post | Newer Post
Auratku hanya untuk suamiku .
Saturday 10 November 2012 | 19:18 | 0 Stalker(s)
ASSALAMUALAIKUM!
Kawan2 , hari nie aku nak cerita pasal aurat .
Kadang2 bila aku bukak Facebook aku sedih sangat ,
Aku tengok kawan2 aku tak tutup aurat ,
tayang rambut sana sini bagi lelaki tengok pula tu ,
Kadang2 rase nak menitis airmata nie sebab aku tak tegur diaorang ,
Aku lagi kesian dekat mak ayah diaorang sebab terpaksa tanggung dosa diaorang ,
Kawan2 , korang tak kesian dekat mak ayah kaurang ke ?
Sanggup kau biarkan mereka masuk neraka sebabkan kaurang ?
nie ke anak yang soleh?
Kesian mak ayah , diaorang teringin nak masuk syurga awal ,
Tapi kaurang bagi dia masuk neraka awal2 pulak .
Ingat ye , aurat kita hanya untuk suami , mak ayah and adik beradik sahaja ,
pakwe , pakcik , sepupu tak layak tengok aurat kita .
tapi syangnya , kita nie kan kat masa akhir zaman ,
semua orang da tak tutup aurat .
Even manusia2 yang pakai tudung pun still tak tutup aurat ,
Kenapa pula cakap macam itu ?
Sebabnya , ramai pakai tudung tapi tak tutup dada , jarang , pendek ,
Hurm , bukan mahal sangat nak beli tudung yang menutup aurat ,
tapi kalau tudung yang tak tutup aurat walaupun mahal senang je beli ,
mana lagi penting , DOSA ke DUIT ?
Fikir fikirkan la ye , kita nie duduk kat dunia sekejap je tak lame ,
Bila2 jer Allah boleh tarik nyawa kita ,
Ingat juga dekat sebelah kiri ade malaikat yang sibuk tulis dosa kaurang ,
Selagi ada masa , kita ubah diri kita sebelum terlambat ,
Akhir kata , Aurat kita as wanita sangat penting and jagalah ia sebaiknya ,
 
 boleh je nak pakai shawl , tapi ikut syariat yang telah ditetapkan:)


:: Wanita yang BERTUDUNG kini BUKAN LAGI PILIHAN lelaki soleh tetapi wanita yang MENUTUP AURAT dengan SEMPURNA yang menjadi DAMBAAN DAN PILIHAN lelaki soleh..♥♥ ::

MENUTUP AURAT, bukan membalut aurat..
 
kaki kita pun aurat tau wahai kawan kawanku sekalian ,
beli stokin tak mahal murah lagi daripada beli kasut tumit tinggi :)
ASSALAMUALAIKUM.